CPM
Definíció
CPM - Cost per thousand. AV, azaz adview, reklámmegjelenés alapon vásárolt felület esetén használatos fogalom, arra utal, hogy mennyit kell fizetnünk 1000 megjelenésért.
További infó
Azaz 1 millió megjelenés (1 000 000 AV) vásárlása CPM alapon 100 Ft-ért: 1 000 000/1000 = 1000 "egység"
Ebből 100 Ft x 1000 egység = 100 000 Ft-ot kell fizetnünk ezért az 1 millió megjelenésért, és a CPM az 100 Ft, azaz 100 Ft-ba kerül ezer megjelenés.
- 1155 olvasás
online marketing szótár
